Veelgestelde vragen
Staat jouw vraag hier niet tussen? Stel deze gerust per mail aan onze klantenservice.
Staat jouw vraag hier niet tussen? Stel deze gerust per mail aan onze klantenservice.
Wanneer je om welke reden dan ook ontevreden bent over sommige of alle goederen die je ontvangen heeft, kun je ze binnen 14 dagen na ontvangst, terug sturen naar CityCouture.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Stuur je goederen terug naar: Energieweg 4, 3771NA Barneveld. Wij raden je aan om de goederen met verzendbewijs terug te sturen.
Het is niet mogelijk om via een retour een ruiling te maken. Je kunt daarvoor zelf een nieuwe bestelling plaatsen.
Het retourneren is voor eigen rekening.
Dit kun je zelf controleren via de track&trace code die je hebt ontvangen.
Als het retouradres bij PostNL of een andere vervoerder verkeerd is ingevoerd, dan is PostNL ofhiervoor aansprakelijk. Je kunt contact opnemen met de vervoerder, dit kunnen wij niet doen. Heb je het zelf verkeerd ingevuld, dan ben je zelf aansprakelijk.
Blijft jouw zending stilstaan in het verzendproces, meld dit dan bij jouw vervoerder (PostNL, DPD of DHL). Zij kunnen je verder helpen.
Blijft jouw zending stilstaan in het verzendproces, meld dit dan bij jouw vervoerder (PostNL, DPD of DHL). Zij kunnen je verder helpen.
Zodra wij het artikel retour hebben ontvangen verwerken wij dezelfde werkdag de terugbetaling naar de rekening waarmee er is betaald. De verwerking via Shopify duurt ca. 10 werkdagen (weekenden niet meegerekend).
Helaas is het niet mogelijk om een betaalde order nog te wijzigen. Deze is opgenomen in het bestelproces.
Het is dus belangrijk dat je bij het plaatsen van je order deze goed controleert of alles klopt voordat je naar betalen gaat.
Het is helaas niet mogelijk om items te reserveren.
Dan is het artikel niet meer op voorraad en komt waarschijnlijk ook niet meer binnen. Maar dit verschilt per artikel, we krijgen namelijk dagelijks kleding binnen.
Wij verzenden meestal binnen 1-2 werkdagen.
Onder verzenden verstaan wij: dat je order is ingepakt en aangeboden aan PostNL.Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace link van PostNL.
Soms kan het voorkomen dat een item onverwacht is uitverkocht en het iets langer duurt. Bij sommige artikelen staat vermeld dat de levertijd wat langer is; in dat geval sturen wij het item uiteraard na.
Het kan voorkomen dat een later geplaatste order toch eerder geleverd wordt.
Orders die binnenkomen worden meteen doorgezet naar ons magazijn en kunnen niet gewijzigd worden.
Je kunt het uiteraard wel aan ons per mail doorgeven ovv je ordernummer en de juiste gegevens.
Is je order reeds verzonden? Hou de track&trace goed in de gaten. Soms kan je het pakket zelf omleiden naar een PostNL punt via je PostNL app.
In de meeste gevallen komt het pakket weer naar ons retour en wordt deze automatisch als retour afgehandeld.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor het verkeerd invoeren van de adresgegevens, het systeem neemt namelijk de door jouw ingevoerde adresgegevens automatisch over.
Helaas is het nog niet mogelijk om je bestelling op te halen.
Helaas is het nog niet mogelijk om je bestelling op te halen.